sobota, 22 lutego 2014

Amy i jej Konik XD


Amy siedziała w swoim pokoju 
(którego teraz już nie ma XD)


I oglądała jakiś denny serial xD


Ja: Amy!
A: Co chcesz?

Ja: Mam dla ciebie em.. mały prezent ;)


A: DAJ MNIE! DAJ MNIE! DAJ MNIE!


Ja: No już. Masz.
A: O jejciu *.*


A: Słodziak ;3


A: Dziękuję Ci <3


*przytulas*


Ja: Amy... Co ty robisz?
A: Poczekaj momencik!


A: Mam aparat!


A: Mam aparat i modelkę!


'Tiaaa... focenie osoby focącej zawsze spoko XD


Pierwsza focisza zrobiona przez Amy. Nie zbyt udana XD


Druga też nie powala jakością...


Eeemmm... Ta też niezbyt ;/


I ta też XD


Amy :D

Wiem, że jakość aż gryzie w oczy XD Ale fotki robione dawno, w ciemnościach pokoju. Nie bijcie za nie, proszę *le mina kotka ze Shrek'a* XD Amy wygląda na zniszczoną, ale tak naprawdę ma nie rozczesane włosy i to sprawia takie wrażenie :/ Przepraszam :)

Bye ;*

4 komentarze:

  1. Ale tu słitaśnie xD :3
    Lepiej niż na pingerze, co nie?
    Bardzo ładny pokoik :)
    Jakość zdjęć nie taka zła :)

    Ashia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Lepiej niż na pingerze, ale i tak nigdy go nie zostawię ;3

      Usuń