niedziela, 23 lutego 2014

Śniegowa Abbey *****


Jejciu ;3 Jaka ta lalka jest śliczna :D
(Wyjaśnienia słówek z gwiazdką na końcu wpisu ;) )



Abbey wyglądała sobie przez okno ;D


A: Pacz, tam jest śnieg ;3


A: Pójdziemy? Pliska, pliska, pliska!


Ja: No chodź. 


Ja: Czekaj. Przebierzemy Cię ;)


A: Łomatkoboskaprzenajświętszamojaukochana! XD Ile ubrań!! :o


A: Trzeba coś wybrać.


Ja: Wiesz co. Może ja wybiorę? :>


'Tam da da daaaaaam!' XD



A: Nooo... Całkiem spoczi ;)


A: A gdzie buty??
Ja: Rose je ma :)


'Rozalie sobie spokojnie szła'


A: Tu Cię mam!


R: Abbey attendez!*
A: Oddawaj mi buty!!!! XD


R: Je ne comprends pas ... **


A: Jak wyglądam? 
Ja: Bosko _._





















'Uwielbiam włosy Abbey :3'





Tu jeszcze pokaz jej kolorków :D

Dziękuję za wytrwałość XD
Tłumaczenie słówek:
*Zaczekaj 
**Nie rozumiem...

Hah. Nauka francuskiego popłaca ;3

Sesja robiona jakiś miesiąc temu. Teraz śniegu ni ma XD Słońce jest :D

Bonusig XD:

Brokatowa rączka Abbey <3333

Bye ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz