środa, 11 lutego 2015

Postanowiłam tu trochę pozamiatać...

Ohayo minna!
Dawno mnie tu nie było co? Zaniedbałam tego bloga jak wszystkie pozostałe. Heh, jakie to u mnie normalne.
Sporo się zmieniło. Zarówno tu jak i u mnie. Jest nowy wygląd bloga, który zawdzięczam Suzi. Jest też nowy mieszkaniec Lalkowego Domku. A mianowicie Taeyang Missionary - Reythan. Jak ktoś zagląda na pingera to wie. Jak nie zagląda to na końcu tego posta będzie jedno jego zdjęcie. A dziś przybywam z oficjalnymi zdjęciami Jess w nowym wigu. Z racji tego, iż wcześniej wymieniony pinger mnie doprowadza do szału to postanowiłam napisać tu.
Także... Enjoy!










Wiem, wiem. Wszystkie zdjęcia podobne. Przyjmijmy, że to efekt zamierzony XD
Teraz obiecane zdjęcie Rey'cia i za razem pierwsze jego zdjęcie z Jessi. A z racji tego, że oni się baardzo nie lubią to nawet nie wiecie jak ciężko mi było ich tak ustawić XDDDD
Upss. Zepsułam marzenia większości moich czytelników. Niestety Jess i Reythan nie będą ani parą ani przyjaciółmi :)


I to by było na tyle. Dziękuję za uwagę.
Bye ;*

3 komentarze:

  1. Ona jest urocza <3
    A co do Reya to się zawiodłam :c Ale wiem co będzie XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh nic dodać nic ująć :-) czekam na kolejną fotke

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne foty, pasują do siebie :*

    OdpowiedzUsuń